باربری ملاصدرا - اتوبار ملاصدرا - باربری یاس

اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در ملاصدرا

باربری ملاصدرا - اتوبار ملاصدرا - باربری یاس

اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه در ملاصدرا

جابه جایی آسان اسباب منزل

خرید خانه شخصی رویا و آرزوی مستأجران است. کسانی که مجبورند هراز چندگاه نقل مکان داشته باشند، با معضلی به نام جابه جایی اثاثیه روبه رو هستند، جابه جایی وسایل نه تنها وقت گیر است بلکه هزینه بر نیز می باشد. حتی افرادی که منزل شخصی دارند هم گاهی ممکن است منزل شان را تغییر دهند که در آن صورت آن ها هم با انتقال وسایل شان دچار مشکل می شوند. 

جابه جایی لوازم چه در زمانی که مشغول تمیز کاری هستید و چه از منزلی به منزل دیگر نقل مکان می کنید کار سخت و دشواری است و اگر برای این کار برنامه ریزی درستی نداشته باشید، علاوه بر خستگی، استرس زیادی خواهید داشت. در این مقاله به شما راه هایی پیشنهاد می کنیم که در جابه جایی وسایل به شما کمک خواهد کرد

۱) روی هر جعبه بر چسب بچسبانید:

محتویات هر جعبه را مشخص کنید تا مجبور به جابه جایی اضافه نشوید و جعبه ها را در اتاق های دیگر قرار ندهید .در این صورت اگر قبل از باز کردن تمام کارتون ها به چیزی نیاز پیدا کنید می توانید با خواندن روی جعبه ها به سادگی او را بیابید.

۲) اندازه گرفتن در ورودی و اتاق ها قبل از جابه جایی اثاثیه:

شما هم تا به حال اثاثیه ای را که به علت خیلی بزرگ بودن و یا کوچک بودن ضربه دیده است مشاهده کرده اید، برای جلوگیری از این گونه مشکلات دانستن اندازه اتاق ها به هنگام جابه جایی به شما کمک خواهد کرد.وقتی وسایل بزرگ را جابه جا می کنید ،مراقب صدمه نخوردن به دیوارها و وسیله ی خودتان باشید.

۳) دیدن مکانی که قرار است وسایل را منتقل کنید:

قبل از اثاث کشی بهتر است ، خانه ی جدید را دیده باشید و برای نحوه ی چیدمان آن برنامه ریزی کرده باشید. زیرا در این صورت در روز مقررگیج نشده و همه ی کارها با نظم  انجام می شود.

۴) بر حسب حجم اثاثیه از اطرافیان کمک بگیرید:

هر چه افراد بیشتری، برای حمل اثاثیه به شما کمک کنند، کار سبک تر خواهد بود. اما اگر روز اسباب کشی خیلی دور وبرتان شلوغ باشد و نیروی کمکی تان بیش از حد باشد ، خود باعث می شود سررشته ی امور از دست تان خارج شود و نظم کارتان به هم بخورد.

۵) جابه جایی را در ساعت های اولیه انجام دهید:

جابه جایی اثاثیه به ویژه وسایل سنگین در تاریکی می تواند بسیار دشوار باشد. بهتر است باربری را در اول روز شروع کنید که تا ساعات پایانی بخش قابل ملاحظه ای از کارتان تمام شده باشد.

۶) به کارگیری باربر ماهر با هزینه مناسب:

برای به دست آوردن قیمت مناسب به چند باربری سر بزنید و از مهارت کارگران پرس و جو کنید.بابرها در کارشان حرفه ای بوده و خیلی بیشتر از چندین دوست که برای کمک می آیند ،می توانند مفید باشند.

۷) از محافظ برای ظروف استفاده کنید:

پیچیدن ظروف در روزنامه ها می تواند کمک کند. اما می توانید با هر شی پارچه ای مثل ملحفه ها ،حوله ها و برخی لباس ها که صدمه نمی خورد ، این کار را انجام دهید.